Volger!!

dinsdag 16 juli 2013

Dagje stad!

Hallo Allemaal,

Vandaag eventjes lekker dagje de stad in geweest met mijn moeder!!
en wat was het gezellig! 2x even terrasje gepakt! heb er echt van genoten! en dan o.a. door dit heerlijke weer!
Hier in Nijmegen zijn nu de 4-daagse/zomerfeesten dus er hangt zowizo een gezellige sfeer en natuurlijk weer wat hobby spulletjes gekocht en ja ALWEER de washi tape. Ik ging daar ook even bij de Wibra kijken en ik was verkocht want daar lagen ook tapes die ze hier niet hadden of nooit hebben gehad dus wist niet eens dat die er ook waren.
Hieronder een aantal foto's van mijn aankopen:






En nu word er gedacht die mandjes is toch geen hobby dat klopt, maar daar komen wel hobbyspulletjes in. Ook alvast gekocht voor na mijn kamer-verbouwiing!
Ik hoop zo dat ik deze week nog inspiratie vind voor kaartje.... Heb gister ook de Faber Castell potloden nog binnen gekregen, maar de inspiratie is momenteel VER te zoeken!
Nog een fijne avond!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten