Volger!!

dinsdag 9 juli 2013

Washi tape verslaving

Daar ben ik dan.
Alleen nog niet met alle aankopen van vandaag, want kon geen foto's maken door het zonlicht dus die foto's komen morgen. Heb wel een foto van 1 ding namelijk mijn washi tape:D:D
en nu de vraag: Ben ik verslaafd?

JAA heb al behoorlijk wat haha maar ja ze zijn ook zo goedkoooop (goeie smoes haha)

ik heb dit keer weer 4 andere setjes meegenomen:
Ze zijn zooo leukkkkk.
En ik ga vrijdag weer die kant op dus vrees dat er wel weer wat blijft plakken......
Vandaag ook nog 2 pakketjes ontvangen:D 1 met Stempels en 1 met malletje.
Die komen morgen op mijn blog, want ontvang als de post meewerkt morgen nog 2 pakketjes:D
Dan zet ik alles tegelijk erop!


2 opmerkingen:

  1. Leuk leuk leuk en geef me de vijf heb vorige week ook allemaal rolletjes gekocht hihihi
    Veel washi plezier
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha ja indd nu nog gebruiken en blijf maar kopen steeds denk ik wat zonde van al dat geld maar het is ook zo goedkooop

    BeantwoordenVerwijderen