Volger!!

zaterdag 24 augustus 2013

KGKD

Hallo Allemaal,

Vandaag was DE dag!!!
Waar ik grotendeels de hele vakantie al naar uit keek!
De dag dat ik met mijn mam naar de KGK-dagen ben geweest!!!
Had er z'n zin in!!
En ja hoor de tassen zaten weer goed vol!
Ik zal zo meteen de foto's hieronder plaatsen van wat ik gekocht heb.
Ik wil er wel even bij vermelden dat er niet gedacht word dat ik rijk ben ofzo! Ik ben 2 weken geleden jarig geweest en heb me verjaardagsgeld meegenomen en ik doe deze hobby ook samen met mijn moeder en die heeft ook spullen betaald!
Maar hier dan de foto's van mijn gekocht producten (sorry het zijn er veel!!):

Tijdschriften de eerste 3 kreeg ik gratis en de bovenste heb ik gekocht bij Unique!
Craft papier en wat karton

Glimmend zilver papier om bijv. een garde mee te stansen:D

3d vellen met uiltjes! van Leane Creatief (ik 3d bijna nooit meer
maar deze kon ik niet laten liggen!!

Jaja, ook ik ga aan de Panpastel! Al wat kleurtjes
en Fixeer iets (weet de naam niet)

Distress inkt en paar distress markers om uit te proberen

Ja en hoe noemen ze dit.... het is in ieder geval
leuk te gebruiken met Pan Pastel!!

Voor het werken met Pan PastelIN

Een paar Faber Castell potloden. Ik had al een setje laatst maar deze
heb ik nog los gekocht om uit te gaan proberen met huid

Glitterlijm

2 papierblokjes 

Nestabilities!!! en Hele leuke mal van Memorybox
Leuk bij bijv. de zomer collectie van Magnolia!!

Diverse mallen!!!

NOG MEER MALLEN!!

Stempels!

Stempels ( i love it)

Dat waren mijn beurs aankopen!
Nu de inspiratie vinden om er weer kaarten van te maken!!

1 opmerking:

  1. Hoi janine,
    Wauw wat een leuke spulletjes heb je allemaal gekocht.
    Ik heb de mijn net op fb gezet en nu nog op
    mijn blog.
    Ik had ook nog stempels van Magnolia maar die had ik al eerder besteld bij Ge-We dus die tellen niet echt mee hihihi
    Veel plezier met de gekochte spulletjes en ik zie het resultaat binnenkort
    Ps ik had nog getwijfeld over de kerstmal van Joy

    BeantwoordenVerwijderen