Volger!!

dinsdag 6 augustus 2013

Muurschildering

Eventjes gauw een klein berichtje
Afgelopen weekend was een vriendin van mij bij mij. 
Mijn zus die gaat het huis uit (zijn al druk bezig in het huis)
Als mijn zus weg is krijg ik een kamer verbouwing!!!
Het word een halve hobbykamer behalve me bed dan nog de rest gaat naar de andere kamer!
Mijn muren worden wit geschilderd
en komt een muurschildering op.
Die muurschildering word gemaakt door me vriendin!!!
Ze heeft in het weekend al een ontwerpje gemaakt en die wil ik met jullie delen!!! Ik ben er zo trots op en vind het nu al zooooo mooi(L)


En dat uit de hand getekend!!!!
Super blij met z'n vriendin!!<3

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel mooi uit Janine ik ben benieuwd hoe je kamer er uit gaat zien
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi ja he! Ik ook haha... Foto's volgen als het klaar is:D

      Verwijderen