Volger!!

dinsdag 10 september 2013

50 jaar getrouwd

Hallo Allemaal,

Paar dagen geleden had ik al een bericht geplaatst over de Efteling.
Dat ik daar naar toe was met familie, omdat mijn opa en oma 50 jaar getrouwd zijn!
Natuurlijk moest daar iets voor gemaakt worden:

Ik heb hier een oud lees boek gebruikt. Daarin heb ik het midden gezocht. Toen heb ik alle bladzijdes aan elkaar geplakt en eerst geschilderd. Daarna ben ik hem gaan scrappen.

Wat ik hier gebruikt heb:
- Foto van mijn opa&oma
- Scrappapier van boekenvoordeel
- De hang hartjes zijn mallen van memory box
- Bloemetjes zijn gemaakt met een mal van Magnolia Doohickey's
- Hoekje is een mal van Lea's Bilities
- Hartje is met een mal van Joy Crafts
- De Swirls zijn ook mallen van Lea's Bilities
- Houten hartjes zijn van de Xenos
- Alle be-inkte delen zijn beïnkt met Distress inkt
en zo zie je maar hoeveel je al kan met een cuttlebug hihi

Wat ik hier gebruikt heb:
- Label is gemaakt met een mal van Go Kreate Dies
- Bloementjes, Swirls, hoekjes (zie hierboven)
- Envelopje met label zijn van Marianne Designs Craftables
- Vlechthartje is ook van Marianne Designs Craftables
- Hartjes boompje is van Cheery Lynn



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen