Volger!!

maandag 2 september 2013

Efteling!!!

Hallo Allemaal,

Vanmorgen thuis gekomen van een weekendje weg met familie naar de Efteling!
Wij hebben dit cadeau gekregen van mijn lieve opa & oma, omdat hun volgende week 50 jaar getrouwd zijn!
Wij hebben met z'n alle een super weekend gehad!!
Later volgen nog foto's
Helaas begint wel weer de opleiding morgen met lessen. 
We gaan er weer tegenaan 
Leerjaar 2 Onderwijsassistent!!
Maar ja 2 daagjes en dan weer 2 dagen stage wat ik altijd ontzettend leuk vind!
Dus zoals jullie al kunnen verwachten zal ik minder op de blog zijn!
Maaaar zo gauw ik foto's heb van de Efteling zal ik die met jullie delen!


Groetjes Janine


1 opmerking:

  1. Hoi janine,
    Ja de Efteling is altijd weer leuk;lekker en gezellig.
    Succes met je 2e jaar en we wachten de foto`s af
    Een fijne dag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen