Volger!!

zondag 2 februari 2014

Dat is lang geleden

Hallo Allemaal,

Wat is het lang geleden dat ik iets geschreven heb zeg. Oktober.... , maar de tijd vliegt.
Heb het ontzettend druk gehad met school enzo daardoor ook bijna niks gemaakt.
Ik dacht vandaag laat ik maar weer eens keer iets zien...
Vorige week was mijn stage-begeleider jarig 
En voor haar had ik een tasje gescrapt:


Wat ik op dit tasje heb gebruikt:
- Stempel is van Saturated Canary en is opgeplakt op stuk karton dat is  uitgestanst met een mal van Marianne Designs Collectables. Ook zijn daarbij de randjes be-inkt
- Papier (geen idee) ik heb al mijn papier in 1 grote bak
- Happy birthday rand: Joy Crafts
- Takjes: ook van Joy Crafts
- Bloemen: Joy Crafts en Marianne Designs Creatables
- Vlinderrand: Joy Crafts
- Roosjes: heb ik gekocht bij de boekenvoordeel
- Houten bloementjes zijn van de Xenos.

Achterkant:

De ballonnen mal is van de Boekenvoordeel
- Papier is allemaal verschillend
- De slingers zijn gemaakt met olba-lijmpen en strooiglitter.

Dit was het weer!
Ik zal soms veel schrijven soms hele tijden niet!:$

Liefs Janine

2 opmerkingen:

  1. Hoi Janine
    Leuk je weer te zien hier in blogland en wat heb je een leuke kado tas gemaakt
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je tassie geweldig meis , kom maar weer op met je freubels ;) xx christa

    BeantwoordenVerwijderen