Volger!!

zondag 30 maart 2014

Ik word tante!!

Hallo Allemaal,

Nu mag ik het echt zeggen:

Ik word tante!!
Mijn zus die is nu ongeveer 9 weken zwanger:D
Natuurlijk hebben mijn moeder en ik meteen een cadeautje gekocht.
En die konden we natuurlijk niet gewoon inpakken en geven daar moest een leuk tasje omheen:




Wat ik hierbij gebruikt heb:
- Stempel is van Magnolia en uitgestanst met een mal van Marianne Designs Creatables
- Papier is van Bo Bunnie
- Hoekjes gestanst met mal van lea's bilities
- Hangende hartjes: mal van Memory box
- Hartenrand: Noor Design
- Hartjes: Noor design
- Bloementjes: Magnolia's doohickeys
- Strikrand: Noor design
- Takjes: Olba
- Papieren roosjes van de boekenvoordeel

Hier nog een keer een foto maar dan met de inhoud:

Het knuffeldoekje is van de H&M en de kleertjes zijn van Prenatal.
Ik vond die kleertjes zo lief <3

Dat was hem voor vandaag.
Nog een fijne avond!

Liefs

1 opmerking:

  1. nou wat leuk zeg!! gefeliciteerd, super leuk tassie, en de inhoud ook zal ze vast blij mee zijn en de kleine ook ,want tante zal deze kleine wel verwennen ;) xx christa

    BeantwoordenVerwijderen