Volger!!

zondag 20 juli 2014

Bedankt voor alles en een fijne vakantie!

Hallo allemaal,

Inmiddels al een weekje vakantie erop zitten!

Wat gaat dat snel.
Ik wou jullie nog even een kaart laten zien die ik gemaakt voor mijn stagebegeleidster, om haar te bedanken voor 2 jaar begeleiding en steun. Ik mag gelukkig nog op dezelfde stage blijven waar ik het ontzettend naar mijn zin heb, maar krijg wel een andere begeleider, vandaar deze kaart:




Deze kaart is gemaakt op een stuk karton van de bruna, omdat deze in A4-maat is.
Het afdrukje wat ik gebruikt heb is van magnolia en is ingekleurd met pro markers met de volgende kleuren:
  • Huid: blush
  • Haren: Sandstone
  • Jurkje: arctic blue
  • Emmertje: White grey 1
  • Schelpjes : (flexmarker) champagne
Verder gebruikt:
- Scrappapier: Geen idee want ik heb altijd alles in 1 mandje zitten. Weet alleen dat die met de schelpjes van de boekenvoordeel komt.
- Strik: mal van Noor Design
- Bubbels: mal van Memory Box
- Bloemetjes: mallen van: magnolia doohickeys, joy crafts
- Vlindertjes: joy crafts
- Takjes: Noor design
- Haak met bordje: Marianne Designs Creatables
- Schelpjes: Marianne Designs Creatables
- Hoekjes: Lea's Bilities
- Tekststempel is van Noor Design
- Glittersteentjes koop ik altijd overal en nergens
- Wat streepjes langs plaatje en kaart met gelpennen 
- Glitterlijm erop en toen was die klaar!!

Ik wens iedereen nog een hele fijne vakantie!! (voor degene die vakantie hebben)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen