Volger!!

vrijdag 1 augustus 2014

Welkom Kleintje

Hallo Allemaal,

Vandaag maar weer een keer een babykaartje.
In november krijg ik een neefje, dus ik had ineens het idee om weer een keer babykaartjes te maken. Dit keer laat ik eerst een babykaartje zien voor een meisje:


Bij dit kaartje heb ik een stempel gebruikt van Mo Manning Ladybug
Dit afdrukje heb ik ingekleurd met vooral ProMarkers:
  • Huid: Blush
  • Haren: Sandstone
  • Kleertjes: Pale Pink, (flexmarker) Champagne
- Papier is van een blokje van Forever friends
- Ronde Bestabilities
- Handje brads komen van de Pipoos
- Hartje met strik: Memory Box
- Hartjesvlaggetjes: La La Land
- Veertak: Noor Design
- Krul: Lea's Bilities
- Bloemen Joy Crafts
- Houten vlindertje: Xenos
- Tekststempel: Marianne Design
- Wat gelpennen, glitterlijm

Dat was hem!
Fijne avond nog!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen