Volger!!

zondag 11 januari 2015

Let it snow

Hallo Allemaal,

Na hele lange tijd weer een keer een bericht!
Ik heb het zo ontzettend druk met mijn opleiding dat ik voor bloggen geen tijd meer heb (nog half jaartje dan ben ik klaaar!!!!)
Maar vandaag wel een kaartje.
Ik heb gister nog samen met mijn moeder wat kerstkaartjes gemaakt, omdat wij er voor de kerst niet aan toe zijn gekomen. We hadden toch weer zulk mooi papier en nieuwe afdrukjes dat we het zonde vonden om dit meteen de doos in te gooien dus toch maar wat gemaakt!
Hier volgt 1 van de vele kaartjes:


Op dit kaartje heb ik een stempelafdrukje gebruikt van Magnolia (ik ben helemaal verliefd op de collectie van dit jaar!!!)
Dit afdrukje heb ik ingekleurd met ProMarkers:
- Huid: Blush
- Haren: Sandstone
- kleertjes: Pastel blue & Marsh Green

Verder gebruikt:
- Papier: ik heb geen idee, want in onze kerstdoos ligt alles door elkaar! maar meestal koop ik het papier bij de Kruidvat of de Action
- Kerstboom: Marianne Designs Creatables
- Hulst met besjes: Marianne Design Creatables
- Kleine kerstboompjes zijn van Joy
- Rondje is een nesta
- Verder wat stickers en glitterlijm

Ik merk met kerstkaarten ook heel erg dat ik soms helemaal niet zoveel nodig heb voor een leuke kaart! Ik heb al een paar jaar de Cuttlebug en natuurlijk komen daar wel nieuwe mallen bij, maar ik merk doordat ik de cuttlebug heb dat ik daardoor niet eens zoveel andere versiersels meer nodig heb!

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden! en tot de volgende keer weer!

Liefs

1 opmerking:

  1. Hee Janine
    Leuke kerstkaart en tja opleiding gaat natuurlijk altijd voor hobby.
    Veel succes en tot de volgende x maar weer
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen