Volger!!

dinsdag 9 februari 2016

Lang geleden!!!

Zooo dat is lang geleden dat ik een blogpost geschreven heb haha.
Heb het afgelopen jaar zo druk gehad met school/werk etc.
En nu ik voor een half jaar in het onderwijs werk ook nog steeds druk, maar heb nu weekje vakantie dus dacht ga weer eens op mijn blog kijken toen dacht ik oeps laat ik maar weer eens iets posten!
Een nieuw kaartje!:

Ik ben heeleemaal in love met de stansmal van de gymp (L)
I love it
vind hem zo leuk en je kunt zoveel soorten kaarten ermee maken!
De mal van de gymp is van My favorite things!
Verdere mallen die ik gebruikt heb:
- Hoekje: Lea's Bilities
- Note border: Noor Design
- Bloementjes: Joy
Verder paar steentjes en klaar! maar toch super leuk (vind ik zelf teminste!)

Nou hoop dat ik meer ga posten dan hoe het de laatste tijd ging!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen